BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Set Salinda & Examo CKM500..............................

hari ni aku terpanggil untuk bercerita tentang makanan kesihatann yang kian hangat diperkatakan di kalangan ibu bapa. Salinda dan Examo CKM500.

aku mempunyai pengalaman sebagai pngguna Salinda dan Examo CKM500 ni. semuanya bermula ketika aku melawat seorang sahabat yang baru melahirkan bayi pada tahun 1990. lebih kurng 19 tahun yang lalu.ketika itu kami berbual pengalamannya mengndung dan melahirkan. aku tertarik bila dia menceitakan perihal SALINDA iaitu remedi yang dimakan sepanjang tempoh kehamilannya. begitu jua tidak pernah dia meninggalkan semua vitamin yang dibekalkan doktor.

mendengar ceritanya yang menghadapi tempoh kehamilan yang menyenangkan dan proses kelhiran yang agak mudah , aku jadi tertarik. waktu itu aku masih tunangan hubby.

tidak lama menempuh gerbang perkahwinan , aku disahkan hamil . lalu ku hubungi rakanku itu untuk mengetahui lebih lanjut set SALINDA. tidak ku nafikan tempuh kehamilan dan proses melahirkan yang ku tempuhi amat mudah. sewaktu menziarahiu dalam berpantang, sahabat tadi membawa anaknya yang telah beumur setahun lebih. aku amat tertarik melihat kebijaksanaan sicomel itu. menurut sahabatku itu dia memberikan anaknya sejenis makanan otak bernama EXAMO CXM500 sejak berumur 3 bulan.

lalu aku melakukan perkara yang sama. sejak abang berusia 3 bulan telah ku berikan examo ckm500 . kesannya amat menggembirakan. begitu jua mira,adek dan baby. mereka juga anak-anak salinda serta mengambil examo ckm500 hingga sekarang.

kesan baik yang diterima adalah mereka amat fokus dalam apa jua yang dilakukan terutama waktu belajar. boleh membaca lancar bi dan bm seusia 4 tahun.syukur pencapaian akademik mereka amat membanggakan. mereka lulus upsr dan pmr dgn straigt A. mereka juga anak-anak yang baik dan mudah mendengar kata.tidak degil. mempunyai sikap dalaman yang positif. aku bersyukur dikurniakan anak-anak sebijak mereka.

kini aku masih lagi memberi mereka exmo ckm 500. apa ang lebih mengembirakan sekarang aku adalah outlet barangan era edar (pengeluar examo ckm500).

0 comments:

Clix