BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monolog si pencinta....................................

walau siapa pun kamu
aku tetap sayang kamu
walau apa pun yang terjadi
aku tetap mencintai kamu
walau apa pun yang kau beri
aku tetap bangga dengan kamu
walau apa pun yang kamu lakukan
aku tetap teguh berdiri di belakang kamu

sedih kamu pedih aku
muram kamu suram aku
kecewa kamu derita aku
airmata kamu belati di hatiku
namun aku mau kamu tahu
apa pun yang berlaku
siapa pun kamu
tak pernah merubah kasih sayang aku pada kamu

kerna
kamulah anak
dan akulah ibumu....................................................................


(buat anakanda hariz, biar pun result abang tidak mencapai impian itu namun ibu tetap bangga dengan abang. SPM bukan penamat tapi permulaan kehidupan kamu ke alam dewasa. Rezeki Allah beri tidak serupa.Hari ini diberikan kecewa , esok lusa diturunkan bahagia.....Bersabarlah anakku)

0 comments:

Clix