BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cute baby

Mengandungkan haziq amat mudah.x byk kerenah. cuma aku cepat penat n kuat mkn. bygkan beratku naik mendadak dr 45kg ke 60kg. soke sgt mkn!:). Sbb tu la dlm 4 org anak ku haziq plg kuat mkn. sikit2 "lapar bu......." emosi ku juga agak bagus. x mcm masa prgnt abg n mira. nak merajuk aje. plg best, suami ku dah x perlu trvl obesea lagi. cuma kali ni ditgskan di pelantar luar pantai kerteh.bagusss. tapi ttp kena tggl 3/4 mggu. sepjg kehamilan aku jrg sakit.dmm biasa aje. x ade muntah okeyyy.sgt baik anakku ini. cuma aku suka sangat melawa. baju nak cantik n suka make up.lipstik nak yg kaler merah menyala. ho ho ho.lwk tul mase tu.

haziq lahir pd 22 jun 1995 ketika usia ku 29 taun 6 bln. saat melahirkannya agak lucu. hari tu aku mula rasa sakit pinggang sejak lepas subuh. kebetulan suamiku ada di rumah. dia x bagi aku pg mengajar. kami ke dr n dr kate baby dah enggage.tapi aku relek je sbb x rasa sakit. smpt mkn kuih yg mak buat. pkl 3 ptg aku mula rasa sakit setiap 15 min. pkl 4 dah jadi 5 min. aku bgtau suami n kami terus ke spital. smpai dpn spital TOINK !!!!!!!!!!!!!! sakit ku ilang. "bang, x sakit dah. jom kita round bandar" suami ku berkerut muka tapi ikutkan aje kerenah mininya. x ikut kang merajuk. sampai tengah bandar aku rasa sakit sangat. "bang , sakit la. dah x tahan ni. baby nak keluar ni" amik kau.............!

mcm ribut suami ku pecut kete pi spital.abis lampu merah di redahnya. RRRRREDAAHHH JE.....sib baik x de pak polisi. kat spital trs msk lbr room n x sampai 10 minit bayi ku pun lahir. beratnya 3.4 kg. paling best betul-betul azan asar. surau betul2 sblh blk bersalin. aku blh dengo azan ngan jelas serentak kelahiran bayi yg ku nama kan muhammad zayh haziq. anak yg baik,bijak , ringan tulang, pemalu dan KUAT MAKAN. buat anak ku, mummy doakan jadilah anak yg soleh,taat pd Allah n ibu bapa. jadi insan yg cemerlang dan terbilang. Mom n Dad loves u. Happy birthday !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Clix