BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sangattttttt phobia

wah tajuk ....... sgt sesuatu. hari ini 13 tahun lalu aku melahirkan anak ketiga hasil cinta bersama suami tersayang.mengimbau kembali kenangan membawanya dalam rahimku selama 9 bln 10 hari , tersenyum ku sendiri.(cewah..jiwang karen!).... sesungguhnya aku x menyedari yg aku mengandung sehingga kandungan ku mencapai 5 bln. Seblm itu kami sekeluarga berjoli sakan di singapore merayakan ulangtahun perkahwinan kami ke 4 bersama abg n mira.sekembali dr spore, aku sibuk ngan majlis perkahwinan adik iparku.satu-satunya adik perempuan suamiku. cuma yg terasa kelainannya,aku cepat penat dan ..........................terlalu suka mkn asam. sgt pelik krn aku x suka asam n x pernah mkn asam sewaktu mengandung abg n mira. mertua n suami ku mula cuak. selesai majlis mak (mertuaku) menyuruh aku ke doktor. aku gelak aje sbb waktu tu aku period. PERIOD!!!!!! yes aku period spt biasa. waktu tu bln dis.cuti sekolah n aku masih mengajar lagi. bukak sekolah bln jan , letih ku menjadi-jadi.

nak jadi cerita, satu ptg tu, waktu suamiku nak buka pintu rumah , tetiba aje seekor burung puyuh datang menyerah diri. Suami yg memang suka brg, terus tangkap n sembelih . lepas tu,dia goreng lah.buat sendiri.apa plk aku nak buat.tengok brg tu aku dah lari lintang pukang msk bilik.takoooot.kenapa?????????


sebab sewaktu mengandung abang dulu pun peristiwa yg sama berlaku.cuma burung tu menyerah diri dalam bakul motorsikal.Pelik kan??? tapi itu yg berlaku.
dlm bilik aku tertanya-tanya apakah benar??????????????dan suamiku selesai meratah daging burung, msk bilik ngan senyum kambingnya ajak aku ke doktor. wah konpiden giler dia .sah aku hamil 5 bln. adoiii sampai hari ni tau, aku sanngat pobia ngan burung..........................

0 comments:

Clix