BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tugas ibu.....................

agak lama x update. kesibukan melampau...he he he melampau katanya.....ye lah , aku kan driver suami n anak2. tapi x pe demi insan yg plg ku syg apa-apa aje. hari ni aku ditinggalkan hubby n mira. ceewah!!!!!!!! saje je.

aceli hubby pi kursus smart driving. nak pi mendrift katanye....

mira lak gi kursus kepimpinan kat melaka.anak dara ku itu memang x reta duk diam. ada aje aktibiti dia.apa aje kat skolah tu , semua diredahnye. abang n adik agak pemalu,tapi dia lain sikit. berani pun ye. kekadang aku pulak risau terlebih-lebih. tapi x pe ye akak..janji pelajaran akak tetap cemerlang..

alhamdulilah sejak aku letak jawatan sebagai pendidik anak bangsa..( sob..sob..syahdu la pulak) anak2 ku semkin cemerlang dlm pelajarannya. itu lah harpanku bila memutuskan utk jadi surirumah. anak2 n suami kini keutamaanku. mereka adalah nyawa ku. aku sanggup buat apa saja demi insan-insan ini.

so hari ini aku sendiri melayan kerenah baby. abang ke sek teknik dngn kwn2 nya. adik lak sibuk ngan hwork. ai baby dah mula boring melampau. jawabnya aku kena layan dia dulu. itulah tugas ibu kan...............

0 comments:

Clix